O nama

Strongman fitnes centar je prostrano, čisto, svetlo mesto za vežbanje.

CILJ

Živimo u vremenu gde ljudi više pažnje posvećuju svom automobilu, kompjuteru, mobilnom telefonu… Mnogi od nas su hronično izloženi sopstvenim nezdravim navikama koje potencijalno skraćuju životni vek i loše utiču na sam kvalitet života.

Naš cilj je da naše vežbače usmerimo na kolosek zdravlja, da im pomognemo da shvate i počnu da primenjuju što više stvari koje produžavaju život i poboljšavaju njegov kvalitet. Umerenost u svemu. Ishrana, kretanje, vežbanje, kritički stav prema cigaretama i alkoholu…

Nije fraza, ali nama jeste stalo da što više ljudi „dovedemo u red“. Trudimo se da omogućimo savršene uslove svaku podršku za naše članove po veoma pristupačnim cenama.

AMBIJENT

Prema anketama sprovedenim na internetu, prvih nekoliko stvari koje smetaju vežbačima, koji posećuju fitnes centre, poprilično nemaju veze sa samim vežbanjem:

– Savršena higijena objekta. Čisti smo kao hiruška sala.

– Ljubazno i uslužno osoblje je tu za vas. Onaj neprijatan osećaj kada prvi put ulazite u teretanu, kod nas ne postoji, jer tu smo za vas. Osećaj – danas baš nemate pojma šta da vežbate ne postoji jer vrhunski trener je tu zbog vas, da vam da savet, sastavi trening i motiviše da istrajete u svojim ciljevima

– Prostor STRONGMAN fitness centra je u visini ulice, sa puno dnevnog svetla koje dolazi sa čak tri strane.

– Daikin klima uređaji su poznati kao rols rojs u svetu klimatizacije. Nezavisno da li je spoljna temperatura -20 ili +40 u STRONGMAN fitness centru je uvek ista temperatura 19 – 23 c. Isti uređaji takođe ubacuju i svež, klimatizovna vazduh spolja a tu su i prozori i provetravanje.

– Granitne pločice na podu, beli zidovi, vrhunska higijena, klimatizovanje i provetravanje su uslovi koji garantuju uspešno vežbanje i ugodan boravak u STRONGMAN fitness centru

 

MARKETING

Ne oglašavamo se u medijima. 85% našeg marketinga je fokusirano unutar samog STRONGMAN fitness centra. Naš „proizvod“ je zdrav, zadovoljan vežbač koji trenira u veoma prijatnom ambijentu uz stručnu podršku po sasvim prihvatljivim cenama.

Naši „agenti prodaje“ su naši zadovoljni vežbači i moć prenosa informacija „od usta do usta“. Nema većeg priznanja za nas nego kad nam zadovoljni vežbač dovede novog vežbača (prijatelja, kolegu ili rođaka)

15% našeg marketinga je na Facebook-u i Twitter-u gde obaveštavamo ljude o zdravom životu, uspehu naših vežbača i otvoreni smo za kosultacije i pomoć.

 

PLANOVI RAZVOJA

U planu je otvaranje još jednog fitness centra u Nišu u 2014. godini, a onda, krajem 2015. i u Beogradu.