Brazilska guza

Ne postoji žena na svetu koja ima šta da obuče i ima dovoljno lepu guzu. Nismo u mogućnosti da baš svim ženama popravimo krvnu sliku plakara ali zato imamo program kojim ćete brzo i pouzdano vidno poboljšati oblik i čvrstinu vaše zadnjice.

Slažemo se da ovo zvuči kao jeftina reklama na nekoj od lokalnih provincijskih televizija. O čemu se radi?

Kako nauka kaže gluteus je jedan od najačih mišića na ljudskom telu. To je zapravo delimično tačno.

1472917_10151831413387496_129554215_n

Gluteus samo ima potencijal da bude najjači ali to nije. U stvari on je poprilično komatizovan i umrtvljen. Bez tonusa.

Glavne vežbe za „razvoj“ gluteusa u koje se kunu mnogi treneri su:
– čučanj
– mrtvo dizanje
– iskorak

Nažalost ove vežbe imaju svega do 22% aktivacije gluteusa. Nauka tako kaže.

U STRONGMAN fitness centru ćete imati zadovoljstvo da spoznate najefikasnije procedure i vežbate na specijalno izrađenim spravama koje aktiviraju mišiće zadnjice i do 88%. Upravo tako 4 puta efikasnije od vežbi koji se, iz nama nejasnih razloga, najmasovnije koriste.

Sprave na kojima naši članovi vežbaju su projektovane u skladu sa saznanjima najnovijih istraživanja na temu „razvoj snage i oblikovanje gluteusa“:

– smooth hip thruster
– schorcher hip thrust
– roman chair glute raise…

995241_10151787810297496_1834883247_n 1471092_10151771340922496_568726196_n 1.jpg

To su samo neke od sprava koje nećete naći u drugim teretanama a koje aktiviraju gluteus preko 80%.

Uz to, klasična doktrina za vežbanje zadnjice propisuje vežbanje jedared nedeljno a mi to radimo 4 do 6 puta u sedam dana. Metodom palca se lako računa da imamo 16 puta veće šanse za dosezanje maksimuma genetskog potencijala gluteusa.